SEPETİM

 

İç Badem & İç Ceviz


İç Badem & İç Ceviz Önsiparişte

Kırılmak üzere siparişlerinizi bekliyor...
Eğer mağazalardaki beklemiş iç badem ve iç ceviz yerine taze kırılmış iç badem & iç ceviz isterseniz hemen önsipariş verin, sizin için taze kırıp vakumlu poşette gönderelim. ->

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ



KONU

İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi (“Sözleşme”), Satıcı ve Alıcı’nın 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun (“Kanun”) ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (“Yönetmelik”) hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerini kapsamaktadır. Sözleşme’nin tarafları, Kanun’dan ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nden kaynaklanan yükümlülük ve sorumluluklarını bildiklerini ve anladıklarını kabul ve beyan ederler. İşbu Sözleşme’yi kabul etmekle ALICI, sözleşme konusu siparişi onayladığı takdirde konusu olan siparişin aşağıda belirtilen bedeli, kargo ve vergi ücretleri ödeme yükümlülüğü altına gireceğini ve bu konuda bilgilendirildiğini peşinen kabul eder.



ÖDEME ŞEKLİ VE GEÇERLİLİK SÜRESİ

Ödemeler kredi kartı, EFT veya havale yöntemi ile yapılabilir. Süreli olarak ilan edilmiş kampanyalar ile ilgili haklar, süre bitiminde sona erer. Bunun dışında ilan edilen fiyatlar, ilan değiştirilene ya da kaldırılana kadar geçerlidir. Kaldırılan veya değiştirilen ilanlarda yer alan tutarlar, havale veya EFT ile yapılacak ödemeler için sipariş tarihinden itibaren 48 saat geçerlidir. (48 saatin resmî tatillere geldiği durumlarda tutar, bir sonraki iş günü mesai bitimine kadar geçerli olacaktır.). Ancak siparişi takip eden süre içerisinde havale veya EFT ödemesi gönderilmeden önce ürünlerin tamamının veya bir kısmının tükenmesi durumunda Alıcı, biten ürünün değiştirilmesini, eksik olan ürünlerin veya tüm siparişinin iptalini ve para iadesini talep edebilir. Hatalı bir yazım, sistemsel/yazılımsal bir arıza gibi hata durumlarında, alıcının değişikliği kabul etme ya da sözleşmeden cayma hakkı bulunmaktadır.

Kredi kartı ile sadece peşin ödeme yapılabilmektedir. Bunun dışında Alıcı’nın bankası kampanya düzenleyerek taksit seçenekleri ya da ödeme erteleme gibi hizmetleri kendi inisiyatifinde sunabilir. Bu hizmetlerin içeriği ve şekli Alıcı’nın bankası ile Alıcı arasında olup, bu sözleşme kapsamının dışında yer alır.



SİPARİŞİN TESLİMATI ŞEKLİ VE MASRAFLARI

Sipariş, 2. maddede ismi/unvanı belirtilen Alıcı’ya aynı maddede belirtilen adreste teslim edilecektir. Bu bilgilerde yer alan hatalardan dolayı oluşan teslimat gecikmelerinden ve ek ücretlerden Alıcı sorumludur. Aksine bir bildirim bulunmadığı sürece teslimat masrafları Alıcı’ya aittir. Ödenecek teslimat ücreti 2. maddede belirtilmiştir. Kargo şirketinin teslimatı sırasında Alıcı’nın adresinde bulunmaması durumunda Satıcı ürünü tam olarak teslim etmiş sayılacaktır. Alıcı’nın ürünü geç teslim alması durumunda malda meydana gelebilecek hasarlar ve bozulmalardan Satıcı sorumlu tutulamaz. Alıcı’nın ürünü teslim almaması, kargo şirketinde beklemesi ve sonrasında Satıcı’ya iadesi durumunda Alıcı, ürün satın alımında ücretsiz ya da indirimli kargo hakkı kazanmış olsa dahi, gidiş- dönüş kargo ücretini ve ürünlerde meydana gelen değer kaybını Satıcı’ya ödemekle yükümlüdür.

Siparişlerin teslimatı 30 gün içinde yapılacaktır. Ancak sipariş edilen ürünlerin yeni hazırlanacak olması (peynir gibi), hasatı beklenen ürünlerin ön siparişinin verilmesi (yeni sezon cevizi gibi) ya da ürünlerin sipariş üzerine yetiştirilecek olması (sözleşmeli tarım ürünleri gibi) gibi durumlarda bu teslimat süresi geçerli değildir. Ödemenin yapılmadığı veya iptal edildiği durumlarda Satıcı malı teslim yükümlüğünden azledilmiş olur. Söz konusu ürün veya hizmetlerin karşılanmasının olanaksız hale geldiği durumlarda (afet nedeniyle ürünlere zarar gelmesi gibi) Satıcı Alıcı’yı 3 gün içinde bilgilendirecek ve aldığı ücreti 10 gün içinde iade edecektir.



BEYAN VE YÜKÜMLÜLÜKLER

Alıcının beyan ve yükümlülükleri

Alıcı, sipariş verdiği web sitesi, Ön Bilgilendirme Formu, Kişisel Verilerin İşlenmesi Aydınlatma Metni ve işbu Sözleşme’de yer alan bilgileri okuduğunu, bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda onay verdiğini beyan eder. Alıcı, siparişleri ile ilgili istek ve şikayetleri için öncelikli olarak 2. maddede yer alan telefon ve e-posta adresini kullanarak Satıcı’ya ulaştıracağını kabul eder. Teslimat sırasında tahrip olmuş, kırılmış, yırtılmış veya ayıplı olduğu açıkça belli olan ürünleri kabul etmiş olması durumunda sorumluluk Alıcı’ya ait olur. Alıcı, Satıcı’nın bulunduğu bölgede teslimat olanağının haftanın her günü bulunmayabileceğini ve bu nedenle gecikmeler yaşanabileceğini kabul eder. Alıcı’nın 3. şahıslara teslim edilmesini talep ettiği hizmet ve ürünlerin 3. şahıslarca kabul edilmemesi veya teslim alınmaması durumunda sorumluluk Alıcı’ya aittir.

Satıcının beyan ve yükümlülükleri

Satıcı Sözleşme konusu olan mal ve hizmetlerin sergilendiği şekilde ve kalitede sağlam, eksiksiz olarak teslimatıyla yükümlüdür. Satıcı işbu Sözleşme’de belirtilmemiş hiçbir ücret talep etmeyeceğini kabul eder. Satıcı Sözleşme konusu ürün veya hizmetlerin karşılanmasının olanaksız hale geldiği durumlarla karşılaşırsa ödemenin gerçekleşmesinden sonraki 3 gün içinde Alıcı’yı bilgilendiremek ve aldığı ücreti 10 gün içinde iade etmekle yükümlüdür.



CAYMA HAKKI

Alıcı, alıcıya özel üretilen ürünler ve hizmetler dışında, mal kargoya teslim edilmediği sürece hiçbir mazeret göstermeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkını kullanma isteğini satıcı e-posta adresini, telefonunu ve posta adresini kullanarak iletebilir.

Öte yandan kargoya teslim edilen ürünlerde, alıcının yasanın öngördüğü süre içinde cayma hakkı geçerlidir. İade edilen ürünlerin faturasının aslının gönderilmesi zorunludur. Fatura aslı gönderilemeyen ürünler için cayma hakkı kullanılamayacaktır.

Gıda ürünlerinde alıcı, cayma hakkını ancak 6. Maddelerde yer alan hükümler dışında kalan durumlarda, gelen ürünlerin ayıplı olması veya sipariş edilen ürünlerle örtüşmemesi durumlarında, malın tesliminden itibaren 5 gün içinde kullanabilecektir.

Cayma nedeniyle iade edilen ürünler için kargo ücreti alıcıya aittir. İade edilen ürünlerin satıcıya ulaşmasının ardından satıcı, ilgili ürünün ücretini ürün kendine ulaştıktan sonra 7 iş günü içinde göndermekle yükümlüdür. Cayma hakkının kullanılması durumunda KDV ve diğer yasal yükümlülükler ile ödemenin iadesi için ortaya çıkabilecek masraflar alıcıya aittir. Satıcı, tutarı bu giderleri düşerek iade etme hakkını saklı tutar. Süresi belirtilmiş kampanyalarda, EFT veya havale gönderiminin bu süreyi geçmesi halinde Satıcı Sözleşme’den tek taraflı olarak cayma hakkını saklı tutar.

Satıcı Alıcıya bilgi vermek suretiyle İşbu sözleşmenin geçerlilik kazanmasının ardından 48 saat içinde herhangi bir sebep göstermeksizin, hiçbir tazminat yükümlülüğü olmadan sözleşmeyi tek taraflı olarak fesh etme hakkına sahiptir.



CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI HALLER

- Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler. Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.

- Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.

- Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.

- Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.

- Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

- Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.

- Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.

- Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.

- Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

- Alıcının ihtiyaç ve talebine göre özel olarak hazırlanan kişiselleşmiş ürünler. (Bu ürünler için sözleşmenin geçerliği başladığı andan itibaren cayma hakkı bulunmamaktadır.)

- Kargoya teslim edilen gıda ürünleri için sözleşmeden cayma hakkı, yasaların zorunlu tuttuğu durumlar dışında bulunmamaktadır.



GEÇERLİLİK

Bu sözleşme kredi kartı ile ödemelerde ödeme tamamlandığında, havale ve EFT ile ödemelerde tutar satıcının hesabına ulaştığında geçerlilik kazanır.



KÖTÜ NİYET

Satıcı, Alının sözleşme maddelerde yer alan bilgi ve belgelerin kasıtlı olarak yalan, yanlış veya aldatıcı bilgiler içerdiğini ortaya çıkarması ya da siparişin ticari kazanç veya avantaj sağlamak amaçlı verildiğini tespit etmesi durumunda Alıcı’dan sözleşmenin 10 katına kadar tazminat talep etme hakkına sahiptir.



UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ

İşbu sözleşme ilgili itilaflarda, sözleşmenin geçerlilik kazandığı tarihte geçerli olan Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’nca ilan edilen değere göre Alıcı’nın malı teslim aldığı veya ikametgahının bulunduğu yerdeki İlçe veya İl Tüketici Sorunları Hakem Heyetleri ile Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.



MÜCBİR SEBEPLER

Taraflar’In, kendi iradeleri dışında gerçeklesen, müdahale imkânları bulunmayan ve makul bir şekilde önceden öngörülmesi mümkün olmayan nedenlerle yükümlülüklerini yerine getiremedikleri ya da yerine getirmede gecikmelere sebep olan savaş, sıkıyönetim, seferberlik, terörist eylemler, doğal afetler, salgın hastalıklar, yangın, grev, lokavt, hukuki kısıtlamalar ve denetlemeler de dahil istisnai olaylar mücbir sebep olarak kabul edilir. Mücbir sebebin ortaya çıkması halinde, Sözleşme’ye ilişkin edimler mücbir sebep hali sona erinceye kadar askıya alınır. Askıya alınma süresi 3 (üç) ayı geçtiği takdirde, Taraflardan herhangi birinin işbu Sözleşme’yi fesih hakkı doğar.